2018. október 15., hétfő

Szentendrétől az Álló-rétig

Egy könnyed szeptember végi kirándulás volt, inkább csak séta mint túra.

Szentendréről a Barackvirág utca felső részéről indultunk gyalogosan - de egészen az Irtás utcáig el lehetett volna menni kocsival - ahonnan a zöld jelzésen mentünk az Álló-rétre. Innen még elindultunk a piros kereszt jelzésen, hátha megtaláljuk a Zerge-forrást, de nem volt szerencsénk, mert a Zerge-forrást csak a zergék tudják megközelíteni. 😊
Az Álló-rétről fel lehet még kapaszkodni a Vörös-kőre, ahonnan szép a kilátás, messze ellátni. Mi most odáig nem mentünk el, mert április végén jártunk fel a Vörös-kő tetején.
Viszont kellemes erdei sétát tettünk a szép napsütéses kora őszi időben, melynek első jelei már kezdtek mutatkozni. Szépen virágoztak az őszi kikericsek, és kezdtek érni a csipkebogyók is....

A felvételek 2018. szeptember 30-án készültek.

Itt kapaszkodtunk fel a zöld jelzés mutatta útra....

Már adódott egy kis kilátás is

Ó, de kecses! 😊

Megérkeztünk az Álló-rétre...

Kerestük a Zerge-forrást...

Már visszafelé....

És végül ismét a jelzőtábla, visszatérve oda, ami mentén elkezdtük az erdei-mezei utunkat....

1. Milyen sok szép virág volt még! Azért ez is kellemes kis séta lehetett váljon egészségetekre!